söndag 25 oktober 2009

Vilken låååång dag

Hjälp vilken lång dag det varit idag!
Flickorna vaknade tidigare än vanligt, och jag som jobbat sent igår och var helt slut var inte riktigt förbered på att stiga upp så tidigt som det blev idag. 06.00 vintertid. Okej det var inte så tidigt men det kändes tidigt då jag ändrat alla klockor när jag kom hem igår.
Naomi hade lite svårt att somna i kväll. Hon somnade sent på dagen och sov i 3 timmar, så hon tyckte inte alls att hon skulle lägga sig vid. 19.00.
Fick henne äntligen att somna i vår säng kl.22, och det är alldeles för sent för henne. Kommer att ha en trött liten flicka imorgon.

Jag behöver hjälp, vad ska jag göra för att få Naomi att somna själv i sin säng, så att jag inte behöver ligga brevid henne???

Nu måste jag gå och lägga mig, för det här har varit en lååång dag. 25h :) jag ska aldrig mer önska mig att dygnet hade en timme mer, jag lovar :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar