torsdag 1 oktober 2009

Needs a break

Allt går i 110 här hemma och jag hinner inte med. Flickorna springer, hoppar, dansar, faller, äter och bråkar. ja ni kanske vet hur det kan vara ibland. Och att då mitt upp i allt det här vara en ensamstående mamma under veckorna med ingen som kan hjälpa till, blir allt lite för mycket.
Stämningen hemma blir negativ och det slutar med att jag är på dåligt humör och inte alls den mamma jag skulle villa vara.
Mina krafter håller på och ta slut, tur att det är helg nu. M kommer väl hem så småning om. Men han är oxå trött efter en hård vecka och inte alltid på bästa humör....

PUST, ge mig kraft och ork




4 kommentarer:

  1. skit fin blogg!
    just nu har jag "ni bestämmer" på min blogg, du ger mig då tips om hur jag ska förbättra min blogg och den med bäst tips får en länk! :D

    http://ellenhellkvist.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej Miche! Du e så duktig som orkar skriva om allt ni gör om dagarna! Stor kram och kämpa på=)När kommer ni till Finland? Fast de e vår tur att komma dit snart...

    SvaraRadera
  3. Tack söta för kommentaren! Hur har du det i regnrusket? Kram kram

    SvaraRadera
  4. Känner igen det där... Man vill så mycket, men ändå slutar det med att man blir trött och sur och inte är den mamma man vill vara. Man får försöka att inte ha så höga krav på sig. Kram

    SvaraRadera