onsdag 7 oktober 2009

Fika hos familjen Magnusson/Eriksson

Har haft en super mysig eftermiddag och kväll hos Underbara Kicki.

Hon gör världens bästa kaffe (säger jag som egentligen inte dricker kaffe) det är nåt speciellt med Kickis kaffe... Mums
Flickorna busade med Wilma och Erica, nu sover dom sött i sina sängar!

Naomi hade öron inflamation och nu ska jag ge henne 5ml av någon äcklig medicin som nästan får henne att spy 2 gånger per dag i 5 dagar :( + ögonsalvan som är för j*vlig att ge henne.

Varför kan dom inte göra barn medicin som smakar gott så man slipper pina barnen mer?
Nu ska jag röja upp lite här hemma, det ser ut som om en orkan varit genom hela huset, URK


Tack Kicki för ikväll, super mysigt. Måste vi göra snart igen :) love you

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina

    SvaraRadera