onsdag 7 oktober 2009

liten sessa blir inte bättre


Idag har vi hunnit med en massa, Naomi och jag.

Först skulle Jemima lämnas hos Maud, där träffade vi Mia som skulle upp till Volvo med bilen, så vi tog en short cut förbi där så att hon inte skulle behöva gå in till centrum. Arbetsförmedlingen på möte, gick jätte bra. Hon tanten som jag hade verkade positiv och ville verkligen hjälpa en ut i arbetslivet igen. Ska på ett uppföljningsmöte nästa vecka.

Fika har vi också hunnit med. Så kul och få träffa Mia och sitta ner och prata en stund. Naomi njöt av att ha sin "extra mamma" för sig själv en stund. Hon fikade som vilket annat proffs som helst. ;)

Nu är vi hemma en sväng för att plocka lite (Naomi sover en stund) och ringa till sjukstugen. Jag tror hon har öroninflamation också, det rinner ur höger öra och hon ser inte speciellt pigg ut. Stackarns liten


Väntar bara på att dom ska ringa up så jag får veta ifall det finns någon tid för henne idag! Hoppas det, för nu tycker jag hon varit sjuk tillräckligt.


Nu har hon fått tid klockan 14, Jemima fick lov att stanna lite längre hos Maud idag så jag inet behöver dras med båda två!!!

1 kommentar:

  1. Dumlekakor är kalas. Hoppas du gillar dom lika mkt som jag! Hoppas Naomi kryar på sig.
    Kram

    SvaraRadera