måndag 26 oktober 2009

Nalle FIKA


Idag åkte vi till öppnaförskolan i sunne, och vilken tur att jag kollade på nätet först vad det var för program idag. Det var Nalle FIKA och alla barnen skulle ha med sin egen nalle. Jemima som alltid har med sej Puppe tog glatt med honom idag också, men Naomi som inte ör så mycke för nallar och gosedjur tyckte nog jag var lite koko i huvudet när jag slängde till henne kaninen hon brukar sova med.
På öppnaförskolan fikade alla samtidigt och barnen fick GLASS och vi föräldrar fick tv:kaka mums.
Det var fullt spring och när vi kom hem sov Naomi och jemima kröp upp i sin säng och sov hon också. Så lite egen tid fick jag idag också :)
Therese tittade förbi på en härlig skvaller fika, Tack honey, nu är det min tur att komma förbi dej nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar