måndag 26 oktober 2009

vad trött och sliten man blir av sådant här tråkigt grått och mörkt väder. Man får ingen lust att gå ut alls :( lättirriterad blir man också och slö.
Imorgon har dom äntligen lovat lite sol till värmland och då ska vi nog passa på att var ute.


Naomi har varit i farten idag, man kan inte lämna dom en sekund utan att de gör nåt. Idag smakade hon på fin malen svartpeppar. Hon hade munnen full och så hade hon fått i ögonen. Fick slänga henne i duschen,lilla gulle så hon skrek. Kan nog tänka mig att det gjorde något ont.


Har inte orkat ta tag i städingen idag (och så här ser ut) men de får jag ta imorgon, flickorna ska vara hos Maud från 9-16 så jag borde hinna :)

Mitt hårband kommer från Elisabeth Dahl och jag har köpt det från Living :) Jag tycker det är så fint både till fest och till vardags. Tack Mia för att du vissade de åt mig.







tHe GiRlS tOnIghT, Jemima i t-shirt och klänning från Me & i, Naomi i min hoodie från Esprit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar