torsdag 29 oktober 2009

en dag hos oss

Idag har vi haft en slappis dag, inte gjort nånting vettigt! Jag gjorde ett snabbt försök att städa med gav upp :) Har inte haft något ork alls idag.

Prisma
Åkte hem en sväng till Kicki för att titta på hästarna och dricka det godaste Kaffe i världen :) Tack sweetie för idag, du gjorde min dag. haha
Mima i ett nötskal :) alltid dansande

Härjar lite hos Kicki

Mitt ♥

Försökte ta en bild på Naomi men hon fastnade inte idag.
Vi har haft världens slappis dag och imorgon måste vi ta oss i kragen :)
Imorgon kommer äntligen M hem, som flickorna saknat honom...
*LÄNGTAR*
Nu blir det inläst på tv4 och sen sova.


1 kommentar:

  1. Vilken jättemysig dag, fin bilder :)

    Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling nu där du kan vinna en valfri väggtext. Massor av fint att välja på.

    Ha en mysig kväll :)

    SvaraRadera