måndag 7 september 2009

Nannas första dag

I morrse var det lite nervöst, Naomis första dag hos Maud utan mamma.
Var inte speciellt nervös för Naomi, hon klarar sig alltid men Jemima däremot. Hon har ju också bara varit hos Maud när jag skolat in Naomi. Hur ska hon ta det när jag bara kommer att lämna dom där.
Som jag hade trott så gick Naomi in och lekte direkt, Jemima stod och drog mig i byxorna och tyckte jag skulle ta av mig skorna och komma in och leka.
Tur var så fick Maud henne på andra tankar, så jag kunde smita ut.
5timmar för mig själv, yes vad skönt. åkte till Mia och drack te och snackade s**t. Så skönt och få åka någonstans utan att ha barnen i släpptåg.
Hem och vända, sen efter mina små flickor.
Det hade gått jätte bra idag, Naomi sov när jag kom men vaknad ganska genast. Jemima var kramsjuk och Naomi skulle bara gå till Bilen.
Tror att det kommer att gå fint det här... Bara vi kommer in i det!

Nu vankas det Makaronilåda, mums är hungrig som en varg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar