tisdag 29 september 2009

FRYSER

Usch fy vad kallt det är!
I morse fick jag skarpa rutorna på bilen för första gången den här hösten.
Måste börja söka fram varmare kläder åt flickorna, men jag vet inte riktigt var jag ska börja! Allt är mer eller mindre kaos bland alla flyttlådor i förrådet just nu. Men fingervantar måste jag nu iallafall hitta... Annars fryser dom små när dom är ute!


Här är en liten bild på huset,
taget för bara två veckor sedan

och kolla M har kortärmat på sig

Nej nu ska jag försöka få upp värmen lite, och kanske få nåt gjort oxå.

2 kommentarer:

  1. Tack söta du för kommentren! Kul att du är med och tävlar! =) Vad hittar du på? Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut! Ser fram emot att se insidan också. :)

    Har nog glömt att fråga dig om du är medlem på bloggtrafik? Kanonsida om du vill ha mer besökare på bloggen! http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=En Mynta

    SvaraRadera