söndag 6 september 2009

Höst = mys

Dax att gå ner, datorn säger att jag har 6 minuter kvar av batteriet.
Kanske skulle tända lite lljus och göra mig en kopp te. Titta lite på tardera och så...
Saknar min M nu, det är så mysigt under helgerna, för när jag kommer ner från att ha nattat flickorna sitter han i soffan och väntar på mig, men inte idag för den här helgen har gått så fort och nu är det redan söndag.
Han är väl snart framme på riggen i oslo och ska börja på en lång och tung arbetsvecka...
Älskar dig gubben min, snart är det torsdag igen.
Puss puss

oj vad det var mörkt här, det märks att det håller på och bli höst, nu tända lite ljus... :)

Tänker på min kusin Jenny som ligger i Åbo och har/ska föda sitt första barn. Lycka till, längtar så efter att få träffa h*n.
det får en att tänka tillbaka på när stunden då våra små sessor kom till världen. Vilken lycka och vilken kärlek. Så härligt för Jenny och Leon att få känna det. Ni finns i mina tankar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar