lördag 12 september 2009

Helg, med allt vad det innebär...

Helg helg helg...
igår var det torsbyMârten, och dit skulle ju vi förstås... Åka Kurasell som Jesper kallar det.
haha så söt, ska lägga ut bilder men jag hittar inte min kamera. Hoppas att den är i bilen annars vet jag inte var den är! :( Så typiskt mig...

ikväll ska vi åka upp till Lysvik och äta Tacos med M's moster och familj. Kul och gott :)
I natt kommer Mamma och Pappa hit och överraskar oss, fast vi vet ju om det så vi kommer inte att bli så överraskade, men det kommer flickorna. :)
Ska bli så kul och se deras minner imorgon bitti...
Nej nu måste jag röja upp här lite...
Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!! =) Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

    SvaraRadera
  3. Tant kör en favorit i repris o lottar ut ytterligare ett presentkort från Lajbansson Leksaker:

    http://uj76.blogspot.com/2009/09/manadens-tavling-i-samarbete-med.html

    Kika gärna in o ha en finfin söndag! Kram

    SvaraRadera