fredag 4 september 2009

hit och dit

Sitter nu och nattar flickorna, dom sover snart. Skönt, idag har det varit en massa spring.
Först inskolning och bus med barnen. På måndag ska jag lämna Naomi första gången för 5 timmar, hoppas det kommer att gå bra eller egentligen så vet jag att det kommer att gå bra. Hon är så duktig och trivs så bra :)
Efter att vi ätit lunch bestämde vi oss för att åka ner till Ikea, men först måste vi bara;
  • till banken
  • skicka ett paket med bussgods
  • byta bakdäcket som var allt för slitet
  • sen åka till karlstad

På vägen somnade trollen och vi njöt av att det var tyst.
Hittade inte så mycket på Ikea, men fick massor av inspiration så ikväll ska vi möblera om i tv rummet och se om det finns någon annan lösning. Skulle gärna ha köpt hem nya gardiner och kuddar, men det känns lite dumt när vi snart ska flytta.
Men jag har kommit på vilka färger jag vill ha sen :)

Nu sver dom, ska smyga mig ut ur deras rum och ner till M. hoppas ni får en skön och mysig fredag kväll

Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar