tisdag 8 september 2009

Ingenting gjort

Får ingenting gjort!!! HJälp klockan bara tickar iväg...
Lämnade igen flickorna vid 9, gick hur bar som helst, även fast Jemima tyckte att mamma skulle ta av sig skorna och komma in och leka!!
Tog en tur förbi arbetsförmedlingen som tydligen öppnar först 10 och inte 9 som jag trodde, så det vara bara att åka hem igen. Planen vara att jag skulle städa, men har ännu inte tagit tag i det. Utan har istället suttit vid datorn och pratat i telefon. Blä. så nu har jag tre timmar på mig att städa hela huset som ropar "snälla kom och hjälp mig" och springa in på af och anmäla mig som arbetslös, suck och hur ska jag hinna med allt det???

Nej nu får jag ta och ta tag i sakne och iallafall städa upp här hemma, så här kan det inte se ut!!! Fy tusan

Till helgen kanske flickorna får en stor överraskning, hoppas hoppas hoppas
Haha ni får veta mer sen när allt är bestämt.
Kram


Upadate: nu har jag börjat, snart e köket och matrummet klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar