onsdag 23 september 2009

ajabaja man får inte

Vänder man Ryggen till två bustroll så händer det nåt.
Den här gången var det Jemima som fick fläskläpp.
Jag hörde bara hur hon skrek och när jag kom in i rummet så såg jag bara blod blod blod.
Tur så var det nog inte så farligt som jag först trodde.
Men så går det när man hoppar i soffan/sängen fast Mamma sagt till hur många gånger som helst.
Men nu sover hon söt i sin sänf för natten så någon större fara var det inte.

Imorgon är det redan torsdag, hjälp vad tiden går. imorgon kommer M hem.

Nu ska jag packa ner lite kläder så har jag en sak mindre att packa imorgon

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. usch så läskigt!! Tack för kommentaren söta! Vad hittar du på? Själv ska jag plugga, plugga, plugga...=P Kram kram

    SvaraRadera
  2. Uscha. :( Och så blöder det ju så mycket från munnen... Vilhelm har slagit hål på läppen ett par gånger, och usch vad rädd man hinner bli innan man ser att det bara är ett pyttelitet sår.

    SvaraRadera