onsdag 2 september 2009

Jag säger då bara det... PUH

Vilket väder, man skulle kunna tro att man är på Ireland eller nåt, ena stunden strålar solen och nästa öser det ner. Hmm

Nu sover mina små rosa prinsessor så söt och snällt i sina egna sängar och klockan är bara 20.oo wow sägfer jag. Och tur är väl det för jag tänkte jag skulle kolla på "hemma hos Obama i vita huset" på tv4 som börjar nu klockan 20. Är lite av en fan av Obama. tycker de e bra att det äntligen finns en svart president i USA. :)

Har försökt städa huset idag för imorgon kommer ju M hem och det är sååå skönt att få allt storstädande bort före helgen. Idag tog det TID. mycke tid... Flickorna tyckte inte alls att jag skulle städa utan vi skulle dra fram alla grejer istället. Nu ligger all ren tvätt på min säng ovikt i en enda hög. Något Jemima och Naomi tyckte var helt rätt. Jo visst, lite mer jobb åt Mamma.
Men efter många om och men hade jag städat och maten stod på spisen och kokade. Allt går.
Har ännu lite att göra, men nu pustar jag ut och samlar kraft. Förre jag ställer in all ren tätt måste jag tömma Naomis skåp för nästan alla hennes kläder är för små . Ska kolla efter om det är något hon behöver... Jippiii och jag som älskar att shoppa :)

Har fortfarande inte hittat nåt hus eller lägenhet. Ringde på en idag men jag tyckte att han som hyrde ut inte verkade allt för seriös... 5400kr i kall hyra och han visste inte vad det kostade att värma upp lägenheten. :S vill FLYTTA NU... Men man måste ha tålamod, det kommer att komma ett perfekt hus/lägenhet åt oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar