torsdag 9 april 2009

utmaning

1. Hur gammal är du om fem år? 30, nej är det bara 5 år dit!
2. Vem var den sista du träffade? M
3. Hur lång är du? 166cm tror jag
4. Vilken var den senaste film du sett? oj då... vet inte när jag sist kollade på film, men det var säkert en barnfilm
5. Vem ringde du senast? Mia
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vi måste prata.... till M
7. Vad är helgens planer? Oj jag vet inte vad som händer i helgen... beror helt på hur allt går idag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa men ibland kan det vara skönt och skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma?Om skype inte räknas så såg jag henne i mitten av februari senast
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 05.52 härligt med barn
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Sommarstugan i finland :o)
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj vad svårt, hoppeligen är jag lycklig och har hittat mitt drömboende nånstanns
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Naomi eller var det Jemima... dom förgyller verkligen vardagen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover alltid med pyjamas... tycker att det är så skönt
22. Hur många kuddar har du i sängen? Räknas M's oxå isåfall har jag 4 eller 5
23. Hur många landskap har du bott i? i sverige har jag bara bott i värmland, men i finland har jag bott i österbotten och södrafinland... så det blir 3
24. Har du någon gång spytt på någon? o ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? B&J eller papagallo
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betalar bort allt och köper hus
29. Tycker du om kinamat? Mums
30. Tycker du om kaffe? Hos Kicki (hon gör världens goaste kaffe)
31. Vad dricker du till frukost? Coca-cola
32. Sover du på någon särskild sida? Det är olika
33. Kan du spela poker? nja
34. Tycker du om att mysa? Jo vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? Förtillfället räcker det gott och väl med dom jag har, men vem vet... en till förre jag fyller trettio
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? barnen och hemmet
42. Äger du dyra smycken? en del
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?Salmiks
45. Vem är den roligaste människan du känner?Ja du, det varierar men Ina är alltid rolig och Cizi
46. Välj ett ärr på din kropp?Oj det finns nog ett par
47. Vad har du för ringsignal? nån töntig orginal ringsignal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag tror att mamma har nåt plagg sparat
49. Flirtar du mycket? Ibland
50. Vart togs din profilbild? Hemma, det är Jemima som är fotografen
51. Kan du byta olja på bilen? nja skulle nog få fråga om hjälp av M
52. Har du fått fortkörningsböter?Nej aldrig
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var nån hemma hos mamma, den var bra men jag kommer inte ihåg vad den hette
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning?nej
56. Dansar du i bilen?vi brukar Dansa och sjunga med barnen
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? Jenny ocj Leons bröllop skulle jag tro
60. Vilka personer utmanar du: Alla som läser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar