torsdag 9 april 2009

Mitt hjärta

Mitt hjärta håller på att gå i tusen bitar...
Alla tankar som snurrar runt i mitt huvud gör mig trött och ledsen.
Att höra mina barn fråga efter Pappa gör ont i mig, vad ska jag svara dem? vad ska jag säga åt dem? att pappa inte kommer tillbaka! att allt kommer att lösa sig?
Känner mig kluven, en del av mig vill så gärna ha honom här, var han hör hemma, medan en del av mig bara vill vill gå vidare och inte titta tillbaka.
Vad är bäst för barnen och vad är bäst för mig?
Om jag fick chansen skulle jag försöka rädda det vi hade och försöka göra allting bra. Men är det rätt?
Mina barn är ju det jag lever för, det enda jag vill är att dom ska ha det bra och få leva väl.

Jag är så glad för alla mina härliga vänner och min helt underbara Mamma som ställer upp för oss. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er.

1 kommentar:

  1. ja det är svårt och veta vad man ska göra och vilket ben man ska stå på, jag är väl lite utav den att har man barn tillsammans så ska man försöka in i de sista.
    om känslor svalnat får man försöka bygga upp dom ja man får hitta ett sätt att acceptera varandra och ett sätt att komma bra överens på..
    vi va påväg att separera förra året när dexter va liten...men kom igenom det trots många tårar hårda ord och elände...
    men jag kan bara ge råd och städ om du vill så finns jag och lyssnar....

    SvaraRadera