söndag 5 april 2009

Äntligen sover barnen

Äntligen äntligen äntligen är det tyst och lungt i huset! Nu är det bara jag som är vaken.
Jemima hade inte riktigt någon lust med att sova. men nu äntligen :o)Idag har vi grillat för första gången den här våren... och mums vad det var gott. Min favorit mat.
Vi har varit mycke ute och njutit av att det äntligen börjar bli snöfritt och härligt ute. En del gånger med mer kläder och en del gånger med Mindre... Jemima tyckte att det nog var så varmt att man kunde gå i store brors stövlar och pyjamas blus.



Vi har ätit glass och njutit i princip hela helgen.







Jesper testade B&J nya glass med kex... så god
M har åkt till Norge och Jesper har åkt till sin Mamma, så nu är det bara vi Flickor hemma.
Riktigt skönt om jag nu får säga så.
Vi sålde ju min bil i lördags och vi har inte hittat någon ny åt mig så imorgon blir det för mig att gå 7km till dagis med Jemima enkel väg... Buhuu känner inte riktigt för det bara men så får det nu bara bli!
Så kanske jag skulle gå och lägga mig tidigt så att jag orkar gå hela vägen imorgon... Min kondis e ju inte den bästa!

1 kommentar:

  1. OJ gå hela vägen in till sunne? shiit jag hejjar på dig!! Go girl!! Går ju alltid bussar annars. Du kanske kan få åka med skolbarnen? :)

    SvaraRadera