onsdag 22 april 2009

God Morgon onsdag

Va är det redan Onsdag?! Vart tar tiden vägen? Det var ju igår M åkte till norge känns det som... men han kommer ju hem redan imorgon eftermiddag.


Jag skulle ju gå tidigt och sova igår kväll, tror ni att jag gjorde de???

Nää, satt i telefon till 01.

Therese var lite pratsugen, det var nog jag också för den delen. Så kul och bara sitta och prata skit i flera timmar. :o)

Så idag är jag lite seg...

Men nu efter att jag duschat så känner jag mig lite piggare, solen lyser ute och idag blir det nog en stund i solen så jag kanske skulle kunna få lite färg på nosen.


Efter Musse Piggs Klubbhus så ska vi åka in och lämna Jemima hos Maud och sen hem igen...
Tip top tip topp tiptipeli top tip top tip top
Ha en fin onsadag ni också, snart helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar