onsdag 15 april 2009

morgon 15 april

God morgon, idag är jag helt otroligt seg...
Mina små troll har sovit lite dåligt i natt och jag har då också sovit sämre. Får ta igen lite sömn till helgen, hoppas jag.

Ska snart åka in med Jemima till Maud och åka med Naomi och handla....
Tänkte jag skulle färga håret, men jag vet inte vad jag ska hitta på. Är lite sugen på att försöka göra det lite Blondare, men de är ju rätt svårt när jag är mörk... men jag tycker ju att det är så fint att vara blond till sommaren + att jag varit mörk nu i tre år och längtar efetr förändring...

Måste rusa, tror Naomi håller på och tömmer badrumms skåpet

1 kommentar:

  1. Ny tävling hos Tant: http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_15.html

    Ha en underbar dag! Kram

    SvaraRadera