onsdag 15 april 2009

Lite feg

Puh, idag har vi bakat bullar!!!
När jag ändå var på G så gjorde jag dubbel sats... Det hela tog mig över 2½timme... Jag fick ca 100bullar som jag absolut inte har plats i frysen med...

Jemima och Naomi var och lekte med Engla en stund inna läggdags, så härligt och ha vänner som bor mindre än 500 meter hemifrån. Härligt att få sitta och prata med en annan vuxen. Det har inte blivit mycke av det idag.
Naomi har varit på sitt alldra sämsta humör, och Jemima har kommit in i trotsen på riktigt nu... Kanske Ante hade rätt då han sa att hon är lite bortskämd :oS

har färgat håret. Det tog en stund för mig att bestämma mig hur jag ville ha det... Blondare eller samma mörka jag alltid kör med.... Det blev mörkare.... Jag älskar förändring, på de flesta sätt, men när det kommer till mitt här så är jag litre feg, gäller både frisyr och färg... Sen vet jag inte ifall jag vertkligen skulle passa i blont. Visst det är skit snyggt på många men kanske inte på mig!
Jag fegade ur

Jag är en liten fegis



nej nu börjar Gray's igen

Hoppas ni får en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar