söndag 5 april 2009

Söndag igen

Så var det söndag igen.
M åker till norge ikväll och Jesper åker hem till sin mamma.
På ett sätt ska det bli skönt, tycker om att vara ensam hemma och få pyssla med mitt utan att ha någon annans åsikt som jag måste ta i beaktande.
Vi har våra rutiner här hemma som fungerar mycke bättre när M inte är hemma (konstig men sant)

Vi får bara hoppas att vi hinner fixa en bil åt mig förre M åker, Han sålde min igår för den började bli dålig så det var lika bra att få bort den.

Gäsp. Usch vad jag är trött, önskar att jag ens skulle få sova en enda morgon, men nej... här är det väckning kl 06 varje dag... och sen är det full fart framåt resten av dagen!
Idag ska vi försöka vara ute mycke och ikväll förre Killarna åker ska vi Grilla Mums vad gott.
Nej nu måste jag fixa frukost åt barnen.

Trevlig söndag

2 kommentarer:

  1. Ny spännande tävling hos Tant:

    http://uj76.blogspot.com/2009/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_05.html

    Ha en finfin söndag du med!

    Kram

    SvaraRadera
  2. http://tavlingsdags.blogg.se/2009/april/ytterligare-en-dromtavling.html#comment

    Har startat en grym tävling där en vinnare vinner ett presentkort på 5000:- , än så länge är det ingen som uppfyllt tävlingsreglerna (alltså 0 tävlanden). Tävlingen avslutas snart.. Blir det bara 1 tävlande så vinner den personen såklart :)

    Vore super kul om du ville vara med :)

    Har även 2 andra göör bra tävlingar i bloggen! :)

    SvaraRadera