fredag 27 november 2009

Vaccinet

Tidigare idag packade vi två trötta barn i bilen och åkte in till Sunne för att ta vaccinet mot svineriet. På vägen in somnade båda GirlZen . Vi blev tvugna att bära dem :( och jag kan lungt säga att det inte är små flickor som man lätt bär på en arm utan stora flickor som man måste hålla i med båda armarna. Blev lite tungt och lite varmt, men jag måste hylla sunnes vårdcentral lite. Vi kom in fick en nummerlapp. fyllde i ett formulär, blev uppropade fick sprutan och så var det klart på ca 10min.
Det blev lite bökigt med jackan tröjan och en sovande Jemima men det gick.
Är lite spruträdd och spännde mig så det brände till i hela kroppen, annars så har jag en lite öm och styv axel men annars så känner jag inte så mycket. Trött men det kan ju oxå bero på att jag sovit lite för lite i natt :)

Nu kollas det på idol och ska försöka få ut en julklappslista ur Jeppe.

Hoppas ni får en super mysig freda kväll :)

Chears

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar