lördag 28 november 2009

Puh... nu är det snart kväll

Äntligen är den här dagen slut.
Mitt huvud bultar och jag känner att jag inte orkar vara vaken länge till. Men lite måste man ju ändå kolla på robinson på tv4 :)

Jemima verkar vara nästintill frisk, lite sliten men ändå pigg och full i bus :)

Ikväll har vi firat Lilla Jul. Barnen fick en chokladtomte under kudden och en liten uppmaning om att nu har tomtenissarna kommit för att se ifall ni är snälla barn. :)
Så har vi bakat "lyxbullar", julstjärnor och pepparkakor. Jemima skulle promt baka pepparkakor idag så hennes snälla pappa åkte in och köpte ett paket deg. Så hon har bakat helt själv och dom blev hur fina som helst.

Nu sover alla barn och jag sitter och funderar ifall jag sku ta lite glögg innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar