tisdag 24 november 2009

Nattnings problem

Vi hade tänkt att vi skulle få flickorna i säng i tid idag. Runt 19-19.30. Men de ville inte dom. Dom har ropat, sprungit och gråtit i 3 timmar. Vi har tröstat nattat, klappat och gosat och ingenting har hjälpt.
Vi har stora problem med nattningen hemma hos oss. Har ingen aning om vad vi ska hitta på för att få dem att somna själv i sina sängar utan gråt och strid. Tips anyone!

Nej känner mig helt slut efter den här kvällen och den här nattningen. Och jag som borde sitta och skriva på min Cv och personliga brev...
har träffat min Jobb coach Johan idag, alltid lika härligt att komma därifrån. Jag är fylld med hopp och ideér. Nu måste jag bara hitta ett jobb :) Någon som vet om nåt, hör gärna av er.

4 kommentarer:

  1. gå in och läs på anna wahlgrens diskussions forum, super bra och man får goda tips! Men principen är att vara konsekvent och inte ta upp dem från sina sängar utan trösta dem i sängen! Googla på Anna Wahlgren

    SvaraRadera
  2. stekpannan fungerar allti

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. http://www.annawahlgren.com/index.php

    SvaraRadera