torsdag 12 november 2009

torsdagen 12.11



Idag när vi var ute och gick hittade vi ett super härligt träd som vi bara måste klättre i :)
Hade tänkt att dagensbilder skulle få bli vårt julkort men icke, nåt fel på kameran så alla blev suddiga ;( tycker verkligen inte om vår kamera. Funderar på att gå tillbaka med den och säga att den är S k i t. Får man göra så??? Tror ni jag kan få en ny???

Åh jag var på stockmann idag, och dom har ju så klat tagit fram alla sina julpynt!!! Åh blev helt kär i alla julgrans pynt. Det fanns prinsessor, änglar, tomtar och skör, strumpor, snöflingor bilar mm. Om jag bara hade en miljon så skulle min gran bli hur fin som helst med super fina julpynt!! Ska kolla ifall jag imorgon tar med mig kameran och försöker få en okej bild så att ni som inte vet vad stockmann är kan få se :) (stockmann motsvarar NK)

Nej nu blir det snart sova, lunch date med Cizi imorgon... Ska bli sååå mysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar