fredag 13 november 2009

Friends


Varje gång jag är i Finland och träffar mina gamla vänner, kommer jag på hur mycke jag egentligen saknar dem.
Det är ju inte allt för ofta man träffar dem. Ibland kan det gå 1 år eller mera mellan träffarna.
Skulle verkligen vara roligt att ha dem lite närmare, och kunna träffas lite oftare.
Som tur är så känns det aldrig konstigt när man träffas utan man tar upp allt precis där man lämnade det sist.
Har verkligen dom bästa vännerna i världen.
Ni ska veta att ni finns i mina tankar och det är ofta jag önskar jag kunde träffa er!!!
Imorgon ska vi på kalas, jippie. Jemima blev så glad när jag berättade åt henne att vi ska åka iväg och fira mitt kusinbarns 3årsdag.
kanske man skulle gå och lägga sig så man orkar med morgon dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar