tisdag 25 augusti 2009

G Ä S P

God morgon, här var det väckning lite väl tidigt enligt mig! Inatt fick jag gå efter både Jemima och Naomi så det har varit fullt i sängen i natt :)
Naomi har fått för sig att hon ska ha huvudet på min hals och så snurra runt.
Men idag på morgonen var dom så söta mot varandra, dom pussades och kramades och skrattade.
Det gör att det var helt okej att stiga upp tidigt!
Nej nu har jag två barn som vill ha frukost och kläder på sig, snart dags att åka på inskolning.

Tjingeling skön tisdag till er

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för gratulationen och din kommentar och för ditt deltagande i tävlingen inne hos mig! Önskar dig en toppen fin dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med hela familjen i sängen! Men trångt blir det ju förstås. ;) Hoppas att inskolningen går bra!

    SvaraRadera