måndag 31 augusti 2009

besök

Fick överraskat besök idag!! Av Magnus... så kul/kiva. vi har inte träffats sen jag flyttade från Vasa för ca 7 år sen. Han kör lastbil och bukar ibland komma hit till rottnerosbruk. han ringer ibland men oftast eller hittils har det aldrig passat. men idag hade vi inga planer så lite över 18 kom en orange kläd lastbilschafför gående längs parkvägen.
Så kiva och få träffa någon från mitt gammla liv. Fick höra en massa om alla underbara vänner i österbotten och jag kom på mig själv med att riktigt sakna dem... Längtar efter att få komma upp och träffa er alla SNART.
Det kändes inte så konstigt att sitta och prata med Magnus efter alla de år som gått, ganska snart kändes det som om vi träffats nyligen... Jemima och Naomi spexade för fullt och tyckte att det var kul/kiva med någon ny att charma.

Nu sover mina små sessor och jag har ett helt kök att städa... Önskar ibland Eller för det mesta att jag bara behövde knäppa med fingrarna så skulle allt fixa sig själv, men ikke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar