måndag 24 augusti 2009

en mellan rapport om dagen

Den här dagen har gått som smort hittils.
flickorna hande jätter roligt på öppnaförskolan med tant Tina och tant Anita. Det busades en massa. Jemima kläde ut sig till prinsessa med rosa klänning och krona. Naomi åt mest av fikan :) mitt lilla matvrak.
Mormor Märta verkade glad över besöket och Farmor dök upp efter en stund till Jemima och Naomis stora glädje.
På inskolninge var vi mest ute och busade i sandlådan och rutchkanan, mellanmålet slank ner. Naomi verkar trivas så bar och det känns så rätt. Är verkligen glad att vi tog beslutet med M att sätta flickorna hos dagmamma istället för på dagis. Tanterna har tid för barnen och dom får sitta i famnen när dom vill. Nej jag är nöjd med Maud.
Nu sover mina troll och jag passar på att kolla runt på nätet lite.

Hoppas din dag är lika bra som min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar