måndag 31 augusti 2009

dagen som varit


Har varit på inskolning idag med Naomi eller ska man säga Jemima. Hon behöver mig mer där än lillasyster. När Naomi kommer in hos Maud/lokalen så rusar hon iväg och hittar nåt kul/kiva och leka med. Men Jemima hon vill att jag ska sitta brevid henne, titta på när hon målar eller bara sitta i famnen.
Idag gick jag iväg en halvtimme. Inga PROBLEM alls... Så nästa vecka skulle jag tro att Naomi kan gå helt normala tider. Yes det betyder att jag hinner städa och få lite saker gjorda. Inte helt fel.

Har ingen kamera så jag tänkte att ni skulle få en super bild från webkameran :)


Nu ska jag gå och fixa iordning lite mat åt oss. Kanske ska få träffa en gammal kompis från Vasa idag. Skulle vara sköj för honom har jag nog inte sett sen jag flyttade från vasa och det är ju typ 7år sen eller nåt!!!
Ja ja köttbullarna gör inte sig själv så hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar