onsdag 3 juni 2009

Torsby igen

Idag var det då dax för en resa upp till Torsby med Micke.
Hans läkare ringde igår och tyckte att dom nog skulle ta nya röntgen bilder eftersom han fortfarande har huvudvärk.
Vi hade förberätt oss på en heldag på sjukhuset men till vår stora förvåning tog dom in honom på utsatt tid och när bilderna var tagna så fick vi åka hem.
Dom ska meddela imorgon om dom hittar nåt eller inte! Hoppas hoppas hoppas dom inte hittar nåt.

Har varit så trött idag efetrsom Naomi inte kunde sova igår, jag tror hon somnade halv tolv då ahde M och jag försökt natta henne sen åtta. Och i morse när jag sov som bäst så ringde väckarklockna...
Men imorgon är Jemima ledig och jag hoppas att flickorna kan sova länge så att jag får vila lite...

Nu room sevice sen Gray's och sen sova
så ha en fin fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar