fredag 5 juni 2009

så trött

ALDRIG mera, det säger jag varje morgon efter att Naomi sovit i vår säng. Hon bökar och klättrar och vill aldrig somna. Igår kväll tyckte M att när Jemima var borta så skulle nog vår lilla baby sova hos oss så att det inte skulle bli så ensamt för henne uppe på deras rum. så hon kom ner till oss vid 12 eller nåt, det började bra men efter 1h och 45min var hon fortfarande vaken och hela min kropp skrek efter sömn... Vet inte när hon somnade men hon vaknade vid 6.30 och ville absolut inte somna om, så det var bara och stiga upp. Vi låg på soffan och myste en stund och där somnade både mor och dotter...
Kanske är det därför jag känner mig så trött idag, eller också är det vädret.

Nu sover flickorna en stund så jag ska passa på och kolla lite på hm's rea. Naomi har inga sommarkläder och så fyller hon ju år snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar