tisdag 9 juni 2009

Tisdag morgon med frukost på altanen


Sitter på altanen och avnjuter en sen frukost i sällskap av datorn :) M rensar garaget och Naomi sover en liten tupplur.

Så skönt och tyst, härligt att få vara lite själv en stund.

Idag strålar solen och man kan riktigt njuta av värmen den ger, men fick höra att det inte är långvarigt för inatt ska det börja regna. Jag som vill ha SOMMAR NU, sol värme bad och glass i stora lass.
När jemima väckte mig i morse kände jag inte alls för att stiga upp! Var så trött, och jag kan inte förstå varför fick ju ändå sova 8h i natt utan störningar förutom när jag gick och hämtade Jemima som inte kunde sova i egen säng. Det kan hon aldrig för den delen, varje natt kryper hon ner i vår säng runt 3 tiden. Kände mig helt slut i hela kroppen. Kanske är det för att jag mer eller mindre börjar oroa mig för hösten, har ännu inte hittat nåt jobb och jag skulle verkligen behöva hitta ett jobb! Så ifall ni vet nåt som skulle passa mig hör gärna av er :o)
Nej kanske man skulle ta tag i lite grejer som måste göras idag, Mia ringde just och sa att hon kunde hämte Jemima fråm Maud idag då hon slutar redan kl14, skönt då behöver vi inte stressa in vid 14 och hämta henne!!
Bara så du vet Mia så är du en riktig PÄRLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar