måndag 8 juni 2009

EGENTID


Åh mina små änglar somnade snällt vid kl20 idag... HÄRLIGT tycker om när dom somnar i tid på kvällen för då har jag tid att göra lite egna saker utan att ha två klängapor runt mig!
Dom ger mig enormt mycke glädje och jag älskar dem över allt, men ibland behöver Mamma ha lite egen tid (jo Pappa oxå) för att orka med. Det har inte blivit så mycke egentid nu på den senaste tide pga att dom inte vill somna på kvällen. Men idag gjorde dom det.
Tog en tur med cykeln med Daimler, det var menningen att hon skulle rastas men jag kände för att hälsa på Underbara Mia (som nu skaffat egen blogg). Skönt att ha Henne så nära att det bara går att gå bort när man känner för det. Det älskar jag mest med att bo i Rottneros.
Har föresten ännu inte bestämmt mig för ifall jag ska flytta barnen till Rottneros dagis, trivs ju så bra hos Maud... Svårt...

1 kommentar:

  1. Hej! Såg att du var med och tävlade om namnnappar hos Edvinsmamma - nu finns det en ny chans, i min blogg - kika gärna in och var med!

    SvaraRadera