onsdag 18 februari 2009

Nytt för mig

Oj då det här var lite krångligare än vad jag trodde.
Att sitta här framför datorn och komma på vad jag ska skriva... Vad gör mitt liv så jä*la intressant? Mina barn, mina gräl, vad jag har på mig (tror inte de), men jag ska nu iallafall försöka att vara så ärlig om allt som det bara går utan att såra någons känslor. (Känns som om det kommer att vara den jobbiga biten!)

Känner mig helt slut, är i finland nu oh hälsar på mina föräldrar. Bara jag och the girls.
Har inte fått sova speciellt många timmar under den veckan vi varit här. Jemima vaknar för att hon inte riktigt vet var hon är och gråter en stund panikartat, Naomi är hungrig konstant på natten och ligger vid mitt bröst och suger så att jag känner mig som en mjölk ko.
Nu längtar jag hem till min egen säng oh till att min sambo, barnens pappa ska ta över oh låta mig sova i så där en vecka... (man kan ju alltid drömma)

2 kommentarer: