lördag 21 februari 2009

Liten blir större


Idag hände det jag väntat på hela veckan.


- Naomis första tand tittade upp... ett litet litet risgryn i hennes mun. Så fin så vit och så vass.

Allt händer så snabbt med henne nu, igår när vi badade bastu så ställde hon sig upp i badkaret och stog där som om det inte var någon sak i världen!
Min lilla baby börjar bli så stor.

-Pottan ropar Jemima och strumpbyxorna är nerdragna till anklarna rusar hon till toan för att kissa.

-Yeeeeee hör man efter en liten stund och hon kommer rusande med armarna i vädret för att få allt beröm hon förtjänarför att hon kissat på pottan och inte i byxorna.
Min stora flicka håller på att bli större.

Snart är jag ju gammal på riktigt, uscha mig.. känner mig ibland som om jag ännu var 20 . (måste erkänna at jag ibland känner mig som 35 oxå) Men när jag känner mig som 20 så slår det mig att de var 5 år sedan och att jag redan har två barn, bor i hus, har en hund och räkingar att betala. Ibland kan verkligheten ge en en käftsmäll!

By the way tack Ina för en härlig dag i ditt sällskap. Du är den goaste person jag känner.



Love yá!



Ina Och jag i helsingfors idag













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar