lördag 28 november 2009

Håller tummarna stenhårt












Tävla hos Muppsan om ett hemligt
SUPER STORT
packet med barnkläder, leksaker mm.
-värde 1000:- från Iob-butiken














Jag är med och tävlar om ett par
valfria Cuquito Soft inneskor från
barnbutiken Barnbubblan,
Tävla här du oxå





Jag är mer och tävlar om ett
presentkort värde 500:- hos
Skurk-Kids,
Tävla här hos Muppsan du också














Jag tävlar hos Muppsan om en
namnring med valfri text på
från Butiken Stil, tävla här du också





















Jag tävlar om barnkläder
från Gooey brand hos Agnes,
tävla här du också





















Jag tävlar om ett presentkort på 300kr
från MiniPluddeVutt hos Agnes,
tävla är du också
















Jag tävlar om valfri Nova Star tröja och Mössa
hos Agnes, tävla här du också.
Jag tävlar om ett Mina barn eller Gravidhalsband
från Silverbaby hos Agnes,
var med och tävla här du också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar